F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

عشق و بیزاری

یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه

این قفس بازه ولی قلب من زندونیه


من پشیمون می‌کنم جاده رو از رفتنت

تو نباشی می‌پره عطرتم از پیرهنت

میخوام آروم شم تو نمیذاری

هر دو بی رحمن عشق و بیزاری
 
 
 
 
 
نظرات 11 + ارسال نظر
kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

ملیح بیا قالب وبو عوض کنیم باشه؟

خب چی بزاریم من که بهتر از این پیدا نکردم تو کردی به منم بگو

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

ناراحت شدی؟

نه بابا میگم تو قالب خوب سراغ داری ؟

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

نمیدونم نه منم سراغ ندارم آها توی همون پیچک سری 36 شماره ی 422بدک نبود حالا برو خودت ببین راستی منم دیگه نمیتونم جوابای پیک رو بفرستم برا تو درس نشده؟

نه بابا خاک بر سرا به ایمیلم جواب نمیدن
اه اه حالم ازشون بهم میخوره من که جوابارو تو برگه مینویسم کسی هم دعوام کرد خودم جرش میدم

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

دقیقا انای گوه منم فیزیکو تو برگه می‌نویسم راستی قالب جدید مبارک

خوبه ؟

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

مثلا چه تکیه هایی؟!؟!؟!

اینجا که نمیشه بگم ولی امشب بت میزنگم بعدش بهت میگم
کیمیا نظر قبلیم پاک میکنم بچه های ما بی جنبن

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

آره راس میگی باش پس یادت آره بزنگیا منتظرم

فیزیکو حل کردی؟

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

آره خیلی آسون بود

ریاضی رو چی کامل کردی؟

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

آره کلا کارام تموم شده فقط برا سلام مونده اه مرده شورشو ببرم

کیمیا جون پس اگه میشه ریاضی رو اکی کن من شب تشریحی هاشم ازت بگیرم

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

Ok azizam

مرسی
کیمیا عکسارو واسم الان ایمیل میکنی؟

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

Alan nemitunam bebakhshid ghol midam shab barat befrestam

باشه عشقم

کیمیا مادر گرامیم تشریف اورد من دیگه باید برم ولی شب حتما میزنگم
بووووووووووس

kimia یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

Bashe bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد