F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

ادما

ادما مثل کتاب می مونن وقتی تموم میشه میرن  

 سراغ یکی دیگه  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

یادمون باشه همدیگرو زود ورق نزنیم 

  

  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

خدایا

خدایا

 

راهی نمیبینم و اینده پنهان است  

اما مهم نیست...  

همین کافیست که تو همه چیز را میبینی

و من تورا...

خدایا...

 
 

گفتم: خدایا از همه دلگیرم... 

 

گفت: حتی از من؟ 

 

گفتم خدایا دلم را ربودند... 

 

گفت: پیش از من؟ 

 

گفتم: خدایا چقدر دوری...

  

گفت: تو یا من؟

  

گفتم: خدایا تنها ترینم... 

 

گفت: پس من؟ 

  

گفتم: خدایا کمک خواستم... 

 

گفت: از غیر من؟ 

 

گفتم: خدایا دوستت دارم 

  

 

گفت: بیش از من؟

 

گفتم: خدایا اینقدر نگو من! 

 

گفت: من توام تو من!!!... 

 

  

 

 

شعور چیز خوبیه به مولا

داشتن مغز دلیل قطعی برای انسان بودن نیست ..


پسته و بادام هم مغز دارند ..

برای انسان بودن باید شعور داشت ! 

 

 

 

 

 

اینو با اون افراد خاصی بودم که دوست عزیزم k.p رو اذیت کردن

زرافه

 

 

اخی اینو داشته باش چقد خوشمله