F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

من و ...

 من و...

 

                   شب و...

 

                          تنهایی و...

 

                                     تاریکی و...

 

                                           یک شمع روشن...

 

                                                             خدایا!

 

                                                                   نکند بادی بیاید......

 

پناهم باش. عشقم باش. خدایم باش.

 

                                                     .خدایم باش...

نظرات 6 + ارسال نظر
shirin شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ق.ظ

salam malihi to ramz vebe mano avazidi

نه بابا هر چی هم میرم توش میگه خطاست فکر کنم مطی عوضش کرده

shirin شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ق.ظ

ملیحی خیلی دلم برات تنگیده .......

منم همین طور
شیرین کجایید هرچی میزنگم کسی بر نمیداره
راستی وب گروهیمونم ساختم توی لینکامه برو ببین رمز و نام کاربریتم هر وقت بهم زنگیدی بهت میگم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

M.H 2 چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.moti78.blogfa.com

بد نیست فاطی جان پشت سرم غیبت میکنی زشته واقعا!

من فیلم جن گیر رو برات ایمیل میکنم آدرس ایمیلتو بیا وبلاگم تو نظر خصوصی بگو

باشه

M.H پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.moti78.blogfa.com

اون بالا رو میگم! شوخی کردم عزیزم
حالا آدرس ایمیلت کوووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

ول کن بابا گرخیدم عکسارو دیدم

مطهره جوووووووون پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

تازه عکساشو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مطی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

معلومه عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد