F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

سلام و احوال پرسی

سلام حالتون چطوره ؟ 

 

 نظرتون درباره ی قالب جدید چیه ؟  

 خیلی دلم واسه مدرسه تنگولیده فقط کاشکی بهمون انقدر تکلیف نمیدادن  

 

که حداقل یه ذره حال میکردیم 

نظرات 4 + ارسال نظر
moti پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.moti78.blogfa.com

سلام عزیزم چطوری؟
آره واقعا راس میگی
وبلاگم رو یه آپ خوشگل کردم بدو بیا
منتظرما
نظر هم بزار
عیدت مبارک راستی!
فعلا

باشه مطی جون الان میام

راستی عید تو هم مبارک

مطهره پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.moti78.blogfa.ocm

پس کوشی؟؟؟؟

مطا نمیدونم چراوقتی میام تو وبلاگت تو قسمت نظرا که میرم اخرش بهم عدد نمیده تایپ کنم کلا تو هر چی سایتای بلاگفا که میرم همین جوریه تو میدونی چرا ؟

shirin شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ق.ظ

baba nemikhad hal koni

گوووووووووووووووووووزو (ببخشید تو شاشو بودی) پدرم در اومده

راستی عیدت مبارک

مطهره شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

عزیزم اول باید همه ی قسمت ها رو بیاری بعدش اون قسمت کد میاد

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد