F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

مسی جون

سلام سلام 

 

بچه ها مردم از خوشی مسسسسسسسسسسسسسسسسی  

 

جونم جایزه رو گرفت 

 

 

از طرفدارای رونالدو هم میخام زیاد گریه نکن  

 

هه هه هه هه هه  

 

 

 

 

 

 

 

اگه بقیه عکسای مسی رو میخاید ببینید برید تو ادامه مطلب

 

 

 


 
تورو خدا رونالدو رو نگاه پیش مسی هیچه
نظرات 16 + ارسال نظر
روحی مبحوس در قلب تو سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

ااااااااااااااااااااای کثافت حالا نمی خواد هی به رخ ما بکشی شما هم لطف کن دیگه از طرفدارای رونالدو جوووووووووون چیزی نخوا گرفتی عزیز؟

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
بازنده ها نمیخاد حرستونو سر من درارید

سالار سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام
اول بگم که دختر فوتبالی کم دیدم و دختر فوتبالی طرفدار آهن آخ ببخشید مس ای بابا مسی دیگه نوبره البته حالا دیدم !!!
شوخی کردم تبریک فاطمه خانوم ایشااله هر سال بگیره چشم دشمناش کوررر********

مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم ولی من از مسی زیاد خوشم نمیاد فقط نسبت به رونالدو ترجیحش میدم

Adrina jo0o0o0o0o0on چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://delll-shekasteh.blogfa.com

سلاااام دوستمممم...خوبی؟؟؟؟؟؟

آپممم منتظرتمممم

اومدم

الینا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

این قالبت قشنگ تره ...!
تبریک

ممنونم

Adrina jo0o0o0o0o0on چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

کوتولههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخی طفلی گناه داره

پری ناز جسد چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://lonleysoul.blogfa.com

دلم آنقدر شکســـــــــته و خســــــــــــته اس که...
دوس دارم یه گوشه ای پشـــــــــت به دنیا بشینم
زانوهامو بغل کنم و به خدا بگم...
من دیگه بازی نمیکنم

z.z چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://shakira7101422@yahoo.com

shahide lebasesham
gereftane toope tala o khoord shodane mojadade ronaldo ro be hameya tarfdaraye messssssssssssssssi jooooooooooon tabrik migem

اییییییییییییییییییییییییییول عقشم

sh.sh جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

وااااااااااااای عزییییییزم...

اره خیلی خوشمله

پری جون جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام ملیحی خانوم ادم به وبتون سر می زنه اما جواب ادمو نمی دین؟؟؟؟چیه می ترسی کیمیا ناراحت بشه؟؟؟؟ برات خصوصی نوشتم که به قول خودت ناراحت نشه!!!!
بای بای

نه بابا این چه حرفیه اما در مورد نظر قبلیت بین تو و یکی دیگه از بچه ها شک داشتم واسه همین تایید نکردم

motahare joooooooooooooooonet! یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام عزیزم!
دیدی بالاخره اومدم؟!
به به میبینم تو لیست لینکات پریناز جسد جون من هم که هست!!!!
بیا آپم.

باشه اومدم

مطهره یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم من لینک اولم؟؟؟؟؟
الهی من قربووووووووووووووووووونت برم!

نه بابا انجام وظیفه بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kimia joooooooooon دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

این پری همون پرنیان دیگه؟برای چی من ناراحت بشم؟ برات چی نوشته بود؟ ملیح جون دارم دیوووووووونه میشم رفتم خونه کلی گ ر ی ه کردم به قول زهرا بعضی وقتا گ ر ی ه باعث میشه آدم سر عقل بیاد تو بگو چی کار بکنم؟

ول کن بابا ارزش نداره
نمیدونم منظور این دختره از نظر خصوصی چی بود ما که چیزی ندیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sama سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.eshgh-leily.blogfa.com

salam fatemeh jooon ! vebet ghashange ... be vebe manam bia !

saba چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

مسی تو حلقم
عاشق بد بخت

غریبه آشنا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://dellonly.blogsky.com

سلام عزیزم وبلاگت ناز بود

ممنون

مطهره پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

هه نگاش کن انگار مگس رفته تو دماغش

طفلی گناه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد