F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

خبر خبر

خبر  خبر 

مژده مژده

 

 

 

شنبه تعطیلههههههههههههههههههههههههههه 

 

حالا برید عقش و حال  

 

فقط توی این تعطیلیا نظر یادتون نرررررررررررررررررره ها

نظرات 12 + ارسال نظر
Adrina jo0o0o0o0o0on پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://delll-shekasteh.blogfa.com

سلااااااااااام ملیحی جووووووون

بیا وبم اگه هستی بحرفیم به این شیرینم بگو بیاد تو لینکاتو یه نیگا بندازه وبمو بتونه بیاره

باشه اومدم

Adrina jo0o0o0o0o0on پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

الان هستممممم.....هستی بیاااااا

الینا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

اموزش و پرورش اعلام کرده که امتحان فردا یعنی شونزدهم دی میشه ۲۶ دی !
یعنی ارین امتحانمون پس الان باید دینی بخونی !
به بقیه هم اطلاع رسانی کن

اطاعت

پری ناز جسد جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://lonleysoul.blogfa.com

دیوونم کردن عزیز منم مث شما عادی بودم

ول کن هر چی بیشتر فکر کنی بدتره

الینا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

راستی اگه ایکن خواستی در خدمتم تو این وب


ladyelina-icons.blogfa.com

باشه حتما

پری ناز جسد جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://lonleysoul.blogfa.com

نه اشکال نداره من عادت دارم قربونت

در هر صورت ببخشید

پری ناز جسد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://lonleysoul.blogfa.com

یعنی میخوای بگی عشق من دروغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه عزیز من با افکارش کیجنگم خودشو ببینم...
مرسی از دعات

kimia joooooooooooooooon دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

ملیح نظراتو چه قدر دیر می خونی ااااااااااااااااااااااه به نظرت از ...........معذرت خوهی بکنم؟؟؟؟؟؟

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووانی

روحی مبحوس در قلب تو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

ملیح خیلی اننننننننننننننننننننی قالب وبتو عوض کن میام وبت اااااااااق میزنم اخه این کوتوله چیه گذاشتی دیگه نمیام تو وبتا یالا به جای مسی رونالدو رو بزار افففففففتاد؟ خواهش

اخه شیرین ناراحت میشه ولی حالا اخر این هفته قالب رونالدو رو میزارم

روحی مبحوس در قلب تو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

دیر گفتی نه عزیزم ازش معذرت خواهی کردم تموم شد رفت دارم روانی میشم به نظرت چی کار کنم؟ بعدم اخر هفته دیره زودتر عوضش کن باور کن هر موقع میام وبت حالم بد میشه راستی به بروبچ نگی از کی معذر خوهی کردما

اکی عزیزم

روحی مبحوس در قلب تو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

همین اللللللللللللللان قالب وبت رو عوض کن بدو منتظرم شیرین هم ........ می خوره ناراحت بشه

شیرین واسه اولین بار امروز میخاد بیاد تو وبم
به جون ... که خیلی واسم با ارزشه فردا قالبو عوض میکنم باشه

saba سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد